Zapraszamy do udziału w Szybkim Konkursie na Palmę Wielkanocną
Regulamin Szybkiego Konkursu na Palmę Wielkanocną
Organizatorem konkursu na palmę wielkanocną jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Szubinie
Celem konkursu jest:
* popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów wielkanocnych związanych z Niedzielą Palmową oraz Wielkanocą
* rozbudzanie inwencji twórczej dzieci;
* przekaz wartości i tradycji w rodzinie.
Warunki udziału:
Uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonać własnoręcznie, indywidualnie palmę wielkanocną nie wyższą niż 1m, nie mniejszą niż 30 cm;
* palma może być wykonana z żywych lub suszonych roślin i materiałów papierniczych;
* prace powinny twórczo nawiązywać do tradycyjnej palmy wielkanocnej;
* do pracy powinna być dołączona kartka z informacjami: imię i nazwisko uczestnika oraz klasa.
Termin i miejsce składania prac:
piętek 22.03.2024 r godz. 9.00 sala 65A lub 61
Ocena prac:
Do konkursu nie zostaną dopuszczone prace zawierające elementy niezgodne z regulaminem, a w szczególności gotowe palmy wielkanocne,
Palmy oceniać będzie Jury powołane przez organizatora. Przy ocenie będą brane pod uwagę: estetyka, dobór i bogactwo materiałów, pomysłowość i inwencja twórcza.
Nagrody:
Jury przyzna 3 miejsca oraz 2 wyróżnienia. Nagrody zostaną wręczone podczas Kiermaszu Wielkanocnego w piątek 22 września 2024 r.
Prace zgłoszone na konkurs przechodzą na własność organizatorów i będą sprzedawane podczas kiermaszu.